subota, 13. studenoga 2010.

Pannonia Allstars Ska Orchestra: demo (2003.)

Slika 1 - PASO 2003.

Pannonia Allstars Ska Orchestra (PASO) je mađarski ska bend osnovan 2003. godine u Budimpešti, te je trenutno jedan od vodećih ska bendova u Istočnoj Europi, ali i u svijetu. Bend je osnovan s idejom oživljavanja nekadašnjeg ska zvuka, i koliko vidimo i čujemo sasvim dobro im ide. Ovdje se nalazi njihov demo iz 2003. godine dok su još imali 3 vokala. Od 2005. godine imaju samo jednog, tj. Krsu, a tada su zapravo i stvorili svoj zvuk, koji je stari ska, osvježen malo 2 Tone brzinom, te mađarskim čardašem (primjetio sam da ih se često svrstava u ska-jazz, ali po meni oni nemaju nikakve veze s tim). Dakle, ovdje je njihov prvi demo, prvi njihov snimak na kojem se nalazi i legendarna stvar PASO, koju ste sigurno vidjeli na YouTubeu ako vas je imalo zanimao ovaj bend. Inače, ovaj bend je izrazito aktivan, te puno svira, a jako često i u Hrvatskoj. Ja sam ih gledao davno (2006?), a nažalost sam ih propustio kada su ovo ljeto svirali na Skaville Festu na Krku. Eto, uživajte, a uskoro će i novije stvari :)

Download

Nema komentara:

Objavi komentar