subota, 25. rujna 2010.

Redskadrila

Slika - Redskadrila uživo


Redskadrila je zagrebački ska-punk bend osnovan 2005. godine. Čini mi se da u zadnje vrijeme sve manje "postoje", tj. nisam ih dugo vidio live. Kada sam ih prvi put gledao live (čini mi se da je to bilo 2007. u starom skvotu u Zagrebu) kao predgrupu nekom lošem talijanskom punk bendu ostavili su dost' dobar dojam na mene, skakako bolji nego što sam htio priznati. Ovdje je priložen njihov promo s tri pjesme plus još jedna live pjesma. Ne znam je li ovo službeni promo, ali ovo je materijal koji je kružio po internetu, pa je eto došao i u moje ruke. Od pjesama moj favorit je Vaša demokracija, definitivno jedna od najboljih novijih pjesama društvene tematike proizašla s hrvatske pank scene.
Zvuk benda je najlakše definirati kao ska pank (iako se oni nazivaju combat ska). Dakle, riječ je o ska panku - distorzija ovo ono, popračenom trubama (ili jednom u početku). Provjerite svakako.

2 komentara:

  1. ne postoje :/ , raspali se možemo reći na njihovom zadnjem gigu 2008. (prvi Skaville na Krku), trebali onda otići u Rusiju, snimiti split sa Nichego H. to je bilo aktualno, ali je zapelo između, svatko od njih otišao na svoju stranu (Hardcore, Psyhcobilly, Ska), a neki propali u zemlju...ako sam neki bend volio to su onda oni, šteta velika :/

    OdgovoriIzbriši