petak, 18. veljače 2011.

Toots and the Maytals: Sweet and Dandy LP (1968.)

Toots & The Maytals (originalno zvani samo The Maytals) su zasigurno jedna od najvažnih jamaikansih vokalnih skupina - ikad. U svojoj bogatoj karijeri koja, s povremenim prekidima reaunionima itd, traje od 1961, bend je prošao put od ska, rocksteadya, pa sve do reggae-a. Glavna pokretačkna snaga je Frederick "Toots" Hibbert.

"Sweet and Dandy"
je prvi njihov album koji sam ikad čuo, te koji me "bacio" u ska vode. Skinio sam ga na preporuku prijateljice, a bilo je to jednog od onih dana kada biste nešto slušali, a ni sami ne znate što to. Prva stvar Monkey Man - paf! Totalni udarac. Tijelo se počinje nekontrolirano micati. Definitivno jedna od njihovih ikad najboljih stvari, što potvrđuje i činjenica je ovo apsolutni hit. Kasnije sam naišao The Specials kako obrađuju ovu stvar uživo u Japanu i to mi je definitivno najbolja izvedba Monkey Mana ikad ("Blast that Monkey Man! 1, 2, 3, 4!"). Toots bi mogao biti samo ponosan. Druga stvar - Pressure Drop... Najbolja pjesma ikad! Doduše, ova stvar mi je bila i poznata zbog toga što su je obradili The Clash, The Oppressed i The Specials, no niti jedna od ovih verzija se ne može mjeriti s genijalnošću originala. Definitivno najbolja ska pjesma ikad, koja se može mjeriti jedino s 54-46 Was My Number, koja se također nalazi na ovom albumu (usput da se pohvalim, ponosni sam vlasnik Pressure Drop/54-46 7'' EP-a!). No, ne treba niti zaboraviti ostale hitove s ovog albuma kao što su naslovna Sweet And Dandy ili pak Bla Bla Bla, We Shall Overcome itd. Močni vokal Tootsa, vrlo dobri prateči vokali ostatka benda i beskompromisni ska/rocksteady miks... uf :) Definitivno jedan od najboljih albuma koji ću ikad staviti ovdje.

Download

Nema komentara:

Objavi komentar