nedjelja, 31. listopada 2010.

Prague Ska Conspiracy: Life On Ropes CD (2008.)

Evo, da se malo vratimo na ska i to na "velika vrata"! Prague Ska Conspiracy je ska bend tzv. "trećeg vala" iz Praga, Češke (kako i samo ime kaže). Bend svira modernu verziju ska, tj. ska pomiješan sa soulom, s dugim instrumentalnim dionicama (posebice puhački), a bendom dominira izrazito močni vokal njihove pjevačice Mariane, koja je afričkog podrijetla. Bend postoji od 2005. godine, a nastao je pod utjecajem The Skatalites i ska-jazz bendova "trećeg vala".

"Life On Ropes" je njihov prvi album objavljen 2008. godine, a ne tako davno je dopao i u moje ruke. Moram reći da me oduševio na "prvi sluh", te mi je vrlo drago što tako blizu (u geografskom smislu) postoji jedan ovako dobar bend. Sam zvuk je dosta razvijen, te se vidi kako je bend izrazito usviran. Evo, ovdje možete skinuti njihov prvi album, a obratite posebno pažnju na pjesme Mrs Sorry, Life On Ropes, Robin' & Stealin', Kill i No Future, koje su meni najdraže. Inače, zanimljivo je, i svakako pohvalno (!), što je bend oba svoja albuma stavio za download s njihove web stranice. Naval' narode :)

Nema komentara:

Objavi komentar